Hulp op afstand

Direct hulp van een van onze IT-specialisten, zonder voorrijkosten en zonder wachttijd. Hulp op afstand voor hulp op uw Windows- of Mac-computer, zodat we de problemen direct kunnen verhelpen. Eenvoudig en voordelig contact met onze ervaren computerspecialisten.

Hulp op afstand biedt diverse voordelen:

  • Live meekijken terwijl wij het probleem oplossen
  • Geen voorrijkosten dankzij hulp op afstand
  • Direct contact met een ervaren IT-specialist
Maak een afspraak

Computerhulp zonder voorrijkosten

Onze computerhulp op afstand werkt uiterst eenvoudig en voorkomt (hoge) voorrijkosten. U maakt gewoon telefonisch of per e-mail een afspraak. Op het gekozen moment nemen wij telefonisch contact met u op. We delen de instructies om ons tijdelijk toegang te verlenen tot uw systeem.

We gaan op basis van hulp op afstand voor u aan de slag. U kunt live meekijken met wat we doen, zodat u de controle behoudt over wat er gebeurt. We lossen het probleem voor u op of herstellen het systeem. Pas nadat we het probleem hebben kunnen oplossen ontvangt u per e-mail een digitale factuur: no cure = no pay.


Computerhulp op afstand downloaden

Download hier de software benodigd voor eenmalige computerhulp op afstand.

Download hier de software benodigd voor permanent extern beheer


Veel gestelde vragen over hulp op afstand

  • Kunt u dan al mijn bestanden (in)zien?
    We beperken ons tot de documenten en programma’s die we nodig hebben om het probleem te verhelpen. U kunt live meekijken met onze IT-specialist en kunt stap voor stap volgen wat er gebeurt. U houdt de controle, wij openen en bekijken niets zonder dat u daar toestemming voor geeft.
  • Is dat niet gevaarlijk voor bijvoorbeeld hackers?
    Nee, we gebruiken een verbinding op basis van een unieke authorisatiecode. Dat betekent dat alleen wij (tijdelijk) toegang hebben. Bovendien werkt dit pas op het moment dat u zelf toegang verleent en de verbinding in stand houdt. Na afsluiten is de verbinding niet meer beschikbaar.
  • Als de verbinding voorbij is blijft u dan toegang houden tot mijn computer?
    Nee, zodra u de verbinding verbreekt werkt de autorisatiecode niet meer. U kunt de software zelf weer van uw computer verwijderen. Vanaf dat moment heeft niemand meer extern toegang tot uw computer.
  • Kan ik ingrijpen als u iets ziet of doet waar ik geen toestemming voor geef?
    Ja, we hebben tijdens de sessie contact via de telefoon of chat. Zodra u ons laat weten dat we iets niet mogen openen of bekijken zullen we dat niet doen. Desgewenst kunt u zelfs de verbinding verbreken door rechtsonder in beeld op ‘close’ te klikken. U behoudt de controle over uw computer en wat wij bekijken.
  • Kunt u mijn computer zo ook sneller maken?
    Meestal wel, Uw computer wordt traag door allerlei oorzaken, die kunnen wij onderzoeken en meestal online oplossen. Dit terwijl u meekijkt en vragen kunt stellen.

Wat onze klanten vinden

Bekijk meer reviews
Persoonlijke service
Snelle responsetijd
Flexibele beschikbaarheid
No cure = No pay
Verzetstraat 20 2661 HX Bergschenhoek Nederland (Bezoek op afspraak)
support@pcwin.nl 06-12138134 KvK: 27337754

Openingstijden

Maandag tm zaterdag: 9:00 21:00
Zondag : Gesloten

Contact

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken? Neem contact met ons op.